eigenlogobloom klein grijs

Helpt Future-Proof merken te bouwen

vanuit Tijdgeest trends en Consumer insights

Trend lezing:

Wat wil de consument – richting 2025?

Peter laat zien dat trends geen toeval zijn maar voortkomen uit het ritme van de Tijdgeest.
Hij duidt de relevante consumenten trends van 2020 tot 2025 en benoemt waar de kansen liggen voor jouw domein. Daarmee krijg je meteen grip op de toekomst.

Peter Heshof

twoty groot

“Onze passie is om samen met de mensen achter het merk, het merk tot volle bloei te laten komen.”

“Wij gebruiken onze Tijdgeest & Consumer trend-inzichten en ruime marketing ervaring om merken Future-Proof te maken.”

“In de praktijk zie ik vaak merken en organisaties niet of te laat reageren op de veranderende Tijdgeest. Terwijl stil staan geen optie is in deze tijd.”

“Inspiratie en duiding vanuit de Tijdgeest trends is noodzakelijk, maar het gaat vooral om de concrete vertaling van trends naar MerkDNA & positionering en naar strategie & innovatie. Wij helpen je graag daarbij.”

Peter Heshof, oprichter van Bloom

Trend lezing:

Wat wil de consument – richting 2025?

Peter laat zien dat trends geen toeval zijn maar voortkomen uit het ritme van de Tijdgeest.
Hij duidt de relevante consumenten trends van 2020 tot 2025 en benoemt waar de kansen liggen voor jouw domein. Daarmee krijg je meteen grip op de toekomst.

Hoe kunnen we je helpen?

Trends

 Wat wil de consument richting 2025? Trends verklaard vanuit het ritme van de Tijdgeest. Met vertaalslag naar jouw merk.

Merk

Wil je jouw merk Future-Proof houden, in een veranderende Tijdgeest? Behoefte aan een relevant MerkDNA?

Marketing Mix

Hoe vertaal je trends naar de Renovatie & Innovatie en naar Activatie & Communicatie?

Innovatie

Opzoek naar Trend-driven Innovatie? Naar concepten die gebouwd zijn op de behoeften en trends van de klant?

Strategisch

Ben je opzoek naar advies hoe jouw merk of organisatie Future-Proof te houden in een veranderende wereld?

Wij werken sinds 2003 voor meer dan 100 nationale en internationale merken en organisaties, zie ze allemaal.

Trend lezing:

Wat wil de consument – richting 2025?

Peter laat zien dat trends geen toeval zijn maar voortkomen uit het ritme van de Tijdgeest.
Hij duidt de relevante consumenten trends van 2020 tot 2025 en benoemt waar de kansen liggen voor jouw domein. Daarmee krijg je meteen grip op de toekomst.

Benieuwd naar onze laatste trendinzichten?

The logic behind consumer trends

The logic behind consumer trends

As introduction to my trend presentation about consumer and category trends at the Global Pets Forum, I wrote an article about my Zeitgeist trend model and trends. Link to the article, click here.

Lees meer
Interview – Personalised Nutrition

Interview – Personalised Nutrition

Ter introductie van mijn trend presentatie over Personalised Nutrition op de Anuga Food Fair in Cologne, werd ik geïnterviewd over mijn werk en trends. Lees hier het interview.

Lees meer
Discover the logic behind food trends

Discover the logic behind food trends

Shifting consumer preference for food and drink products can be determined and projected by using the zeitgeist model.  Changing consumer preferences and food trends don’t just happen by accident. Food trends are driven by the fixed cycle of the zeitgeist, the...

Lees meer
Shares