Wat zijn onze laatste publicaties?

Post-Corona Kompas: 6 Top Consumer Trends

Post-Corona Kompas: 6 Top Consumer Trends

De afgelopen periode heb ik 3 artikelen gepubliceerd op Marketing Tribune over: Wat wil de consument Post-Corona? Het Post-Corona Kompas is een must-have voor je plannen, richting voor je innovatie en inspiratie van je team. Het Kompas helpt je om de nieuwe tijdgeest...

Lees meer
Post-Corona Kompas 3

Post-Corona Kompas 3

Het derde en laatste Post-Corona Kompas gepubliceerd in Marketing Tribune. Het Post-Corona Kompas geeft richting en duiding in deze onzekere tijd. Het geeft inzicht in belangrijke consumenten trends en merk kansen Post-Corona.  In dit Post-Corona Kompas wil ik vanuit...

Lees meer
Post-Corona Kompas 2

Post-Corona Kompas 2

Het tweede Post-Corona Kompas gepubliceerd in Marketing Tribune. Het Post-Corona Kompas geeft richting en duiding in deze onzekere tijd. Het geeft inzicht in belangrijke consumenten trends en merk kansen Post-Corona.  In dit Post-Corona Kompas wil ik vanuit de...

Lees meer
Smart Wellbeing

Smart Wellbeing

Mijn column voor het magazine JIJ JGZ! Hét blad voor de jeugd gezondheid zorg professional. Al zo’n 20 jaar houd ik me bezig met de veranderingen in de samenleving en de vertaalslag naar cliënten trends. Trends zijn geen toeval maar worden voortgedreven door het ritme...

Lees meer
Post-Corona Kompas 1

Post-Corona Kompas 1

Het eerste Post-Corona Kompas gepubliceerd in Marketing Tribune. Het Post-Corona Kompas geeft richting en duiding in deze onzekere tijd. Het geeft inzicht in belangrijke consumenten trends en merk kansen Post-Corona.  In dit Post-Corona Kompas wil ik vanuit de...

Lees meer
Post-Corona Kompas: Interview

Post-Corona Kompas: Interview

In Marketing Tribune stond dit interview over mijn Post-Corona Kompas. We leven in onzekere tijden. We verschuiven naar een Post-Corona periode met nieuwe consumententrends. Het Post-Corona Kompas is voor iedere marketeer die op zoek is naar duiding, naar een...

Lees meer
Wat wil de consument? Foodtrends 2025

Wat wil de consument? Foodtrends 2025

Trends moet je continu volgen en vertalen naar je merk en innovatie om future-proof te blijven. Op weg naar 2020 is het verleidelijk om er extra bij stil te staan, vandaar deze trend inspiratie. Als Zeitgeist trendwatcher en strateeg vertaal ik trends naar...

Lees meer
Podcast: Waar zijn de Food trends  van 2025?

Podcast: Waar zijn de Food trends van 2025?

In de podcast-serie Crunch interviewt journalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food en marketing. Met vandaag Peter Heshof, die jarenlang in marketingfuncties werkte voor hij zijn eigen trend & marketingbureau Bloom startte. Hij belicht...

Lees meer
Plant-based trend te verklaren vanuit Tijdgeest

Plant-based trend te verklaren vanuit Tijdgeest

Vegan is ‘hip and happening’. We zien steeds meer merken vegan varianten uitbrengen van hun producten, denk aan Ben & Jerry’s, Magnum, Domino’s Pizza, vegan softijs bij Ikea. Er worden vegan burgers gemaakt die nauwelijks van ‘echt’ te onderscheiden zijn, zoals de...

Lees meer
Societal Brand Impact in tijden van woeste marketing KPI’s

Societal Brand Impact in tijden van woeste marketing KPI’s

Het past prachtig bij de Tijdgeest waarin het steeds belangrijker lijkt te worden gevonden dat je als bedrijf en merk een positieve bijdrage levert aan mens en maatschappij. Anderzijds heb je als marketeer wel gewoon te maken met targets die liggen op het terrein van...

Lees meer
De foodtrends van het komende decennium

De foodtrends van het komende decennium

Je horloge vertelt exact wat je 's avonds moet eten op basis van je DNA en je activiteiten van die dag. Ook voor de gezinsleden volgen er unieke, gepersonaliseerde receptsuggesties die de juiste voedingswaarden in zich hebben, zodat zij optimaal presteren. Met een...

Lees meer
Een slimme branche is op zijn toekomst voorbereid

Een slimme branche is op zijn toekomst voorbereid

Trendwatcher Peter Heshof voorziet een gouden toekomst voor de technische installatiebranche. “Alles is straks technologie”, zegt hij. “Zelfs de monteur is technologie. Het zou me niet verbazen als in de toekomst monteurs een chip in hun hersenen hebben waar ze...

Lees meer
Shares