eigenlogobloom klein grijs

Helpt Future-Proof merken te bouwen

vanuit Tijdgeest trends en Consumer insights

Peter Heshof

twoty groot

“Onze passie is om samen met de mensen achter het merk, het merk tot volle bloei te laten komen.”

“Wij gebruiken onze Tijdgeest & Consumer trend-inzichten en ruime marketing ervaring om merken Future-Proof te maken.”

“In de praktijk zie ik vaak merken en organisaties niet of te laat reageren op de veranderende Tijdgeest. Terwijl stil staan geen optie is in deze tijd.”

“Inspiratie en duiding vanuit de Tijdgeest trends is noodzakelijk, maar het gaat vooral om de concrete vertaling van trends naar MerkDNA & positionering en naar strategie & innovatie. Wij helpen je graag daarbij.”

Peter Heshof, oprichter van Bloom

Inspirerende Trend lezing:

Wat wil de consument – richting 2025?

Peter laat zien dat trends geen toeval zijn maar voortkomen uit het ritme van de Tijdgeest.
Hij duidt de relevante consumenten trends van 2020 tot 2025 en benoemt waar de kansen liggen voor jouw domein. Door zijn inspirerende presentatie krijg je beter grip op de toekomst! Kun je bouwen aan een Future-Proof merk!

Hoe kunnen we je helpen?

Trends

 Wat wil de consument richting 2025? Trends verklaard vanuit het ritme van de Tijdgeest. Met vertaalslag naar jouw merk.

Merk

Wil je jouw merk Future-Proof houden, in een veranderende Tijdgeest? Behoefte aan een relevant MerkDNA?

Marketing Mix

Hoe vertaal je trends naar de Renovatie & Innovatie en naar Activatie & Communicatie?

Innovatie

Opzoek naar Trend-driven Innovatie? Naar concepten die gebouwd zijn op de behoeften en trends van de klant?

Strategisch

Ben je opzoek naar advies hoe jouw merk of organisatie Future-Proof te houden in een veranderende wereld?

Wij werken sinds 2003 voor meer dan 100 nationale en internationale merken en organisaties, zie ze allemaal.

Benieuwd naar onze laatste trendinzichten?

Podcast: Waar zijn de Food trends  van 2025?

Podcast: Waar zijn de Food trends van 2025?

In de podcast-serie Crunch interviewt journalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food en marketing. Met vandaag Peter Heshof, die jarenlang in marketingfuncties werkte voor hij zijn eigen trend & marketingbureau Bloom startte. Hij belicht...

Lees meer
Plant-based trend te verklaren vanuit Tijdgeest

Plant-based trend te verklaren vanuit Tijdgeest

Vegan is ‘hip and happening’. We zien steeds meer merken vegan varianten uitbrengen van hun producten, denk aan Ben & Jerry’s, Magnum, Domino’s Pizza, vegan softijs bij Ikea. Er worden vegan burgers gemaakt die nauwelijks van ‘echt’ te onderscheiden zijn, zoals de...

Lees meer
Societal Brand Impact in tijden van woeste marketing KPI’s

Societal Brand Impact in tijden van woeste marketing KPI’s

Het past prachtig bij de Tijdgeest waarin het steeds belangrijker lijkt te worden gevonden dat je als bedrijf en merk een positieve bijdrage levert aan mens en maatschappij. Anderzijds heb je als marketeer wel gewoon te maken met targets die liggen op het terrein van...

Lees meer
Shares