eigenlogobloom klein grijs

Helpt Future-Proof merken te bouwen

vanuit Tijdgeest trends en Consumer insights

Wil je de logica achter de trends ontdekken
en deze trends laten werken voor jouw merk?

Trends worden namelijk gedreven door het ritme van de Tijdgeest. Ik wil graag het Tijdgeest trendmodel met je delen zodat je beter grip krijgt op de veranderende consument en begrijpt waar de kansen liggen voor jouw merk.

Om te bouwen aan een succesvol merk vanuit de veranderende behoefte van de consument, zijn er 2 video’s:

  1. Wil je de logica achter de trends ontdekken? Kies dan voor de Trend Video.
  2. Wil je naast het Tijdgeest model, meer verdieping en de trends ook laten werken voor jouw merk? Kies dan voor de Cursus Video, inclusief persoonlijke feedback.

Introductievideo

twoty groot

“Onze passie is om samen met de mensen achter het merk, het merk tot volle bloei te laten komen.”

“Wij gebruiken onze Tijdgeest & Consumer trend-inzichten en ruime marketing ervaring om merken Future-Proof te maken.”

“In de praktijk zie ik vaak merken en organisaties niet of te laat reageren op de veranderende Tijdgeest. Terwijl stil staan geen optie is in deze tijd.”

“Inspiratie en duiding vanuit de Tijdgeest trends is noodzakelijk, maar het gaat vooral om de concrete vertaling van trends naar MerkDNA & positionering en naar strategie & innovatie. Wij helpen je graag daarbij.”

Peter Heshof, oprichter van Bloom

Inspirerende Trend lezing:

Wat wil de consument – richting 2025?

Peter laat zien dat trends geen toeval zijn maar voortkomen uit het ritme van de Tijdgeest.
Hij duidt de relevante consumenten trends van 2020 tot 2025 en benoemt waar de kansen liggen voor jouw domein. Door zijn inspirerende presentatie krijg je beter grip op de toekomst! Kun je bouwen aan een Future-Proof merk!

Hoe kunnen we je helpen?

Trends

 Wat wil de consument richting 2025? Trends verklaard vanuit het ritme van de Tijdgeest. Met vertaalslag naar jouw merk.

Merk

Wil je jouw merk Future-Proof houden, in een veranderende Tijdgeest? Behoefte aan een relevant MerkDNA?

Marketing Mix

Hoe vertaal je trends naar de Renovatie & Innovatie en naar Activatie & Communicatie?

Innovatie

Opzoek naar Trend-driven Innovatie? Naar concepten die gebouwd zijn op de behoeften en trends van de klant?

Strategisch

Ben je opzoek naar advies hoe jouw merk of organisatie Future-Proof te houden in een veranderende wereld?

Wij werken sinds 2003 voor meer dan 100 nationale en internationale merken en organisaties, zie ze allemaal.

Benieuwd naar onze laatste trendinzichten?

Smart Wellbeing

Smart Wellbeing

Mijn column voor het magazine JIJ JGZ! Hét blad voor de jeugd gezondheid zorg professional. Al zo’n 20 jaar houd ik me bezig met de veranderingen in de samenleving en de vertaalslag naar cliënten trends. Trends zijn geen toeval maar worden voortgedreven door het ritme...

Lees meer
Post-Corona Kompas 1

Post-Corona Kompas 1

Het eerste Post-Corona Kompas gepubliceerd in Marketing Tribune. Het Post-Corona Kompas geeft richting en duiding in deze onzekere tijd. Het geeft inzicht in belangrijke consumenten trends en merk kansen Post-Corona.  In dit Post-Corona Kompas wil ik vanuit de...

Lees meer
Post-Corona Kompas: Interview

Post-Corona Kompas: Interview

In Marketing Tribune stond dit interview over mijn Post-Corona Kompas. We leven in onzekere tijden. We verschuiven naar een Post-Corona periode met nieuwe consumententrends. Het Post-Corona Kompas is voor iedere marketeer die op zoek is naar duiding, naar een...

Lees meer
Shares