eigenlogobloom klein grijs

Helpt merken relevant te blijven

vanuit tijdgeest trends en insights

Peter Heshof

twoty groot

“Onze passie is om samen met de mensen achter het merk, het merk tot volle bloei te laten komen.”

“Wij gebruiken onze Tijdgeest trend-inzichten en ruime marketing ervaring om merken relevant te houden.”

“In de praktijk zie ik vaak merken en organisaties niet of te laat reageren op de veranderende Tijdgeest. Terwijl stil staan geen optie is in deze tijd.”

“Als een organisatie zich wel verdiept in de trends verdwalen ze te vaak in het trend bos, met de vele trendlijstjes. Vanuit de kracht van jouw merk en de Tijdgeest brengen wij prioriteit aan, zodat je weet welke trends je moet oppakken en welke je kunt laten liggen.”

“Daarnaast gaat het niet om leuke inspiratie, maar om de concrete vertaling van trends naar positionering, naar strategie en naar innovatie. Wij helpen je graag daarbij.”

Peter Heshof, oprichter van Bloom

Hoe kunnen we je helpen?

Trends

Wil je inzicht krijgen in de veranderende Tijdgeest en belangrijke trends? Wat dat betekent voor jouw merk?

Tijdgeest trendlezing

Merk

Wil je jouw merk relevant houden, in een veranderende Tijdgeest? Behoefte aan een relevant MerkDNA?

Merk positionering workshop

Marketing Mix

Hoe vertaal je trends naar de Renovatie & Innovatie en naar Activatie & Communicatie?

Marketing strategie workshop

Innovatie

Opzoek naar Trend-driven Innovatie? Naar concepten die gebouwd zijn op de behoeften en trends van de klant?

Ideation workshop

Strategisch advies

Ben je opzoek naar advies hoe jouw merk of organisatie relevant te houden in een veranderende wereld?

Strategisch advies

Wij werken sinds 2003 voor meer dan 50 nationale en internationale merken en organisaties, zie ze allemaal.

Wat zeggen klanten over Bloom?

“Working with Peter has given me and the team a lot of inspiration going forward. I have seen a lot of trend presentations, but Peter’s Zeitgeist view is not only inspirational, but also very concrete and offers guidance to improve ideas and plans.”

Sander van der Linden

Marketing Director Benelux, JACOBS DOUWE EGBERTS

“Bloom heeft me met Unox een aantal keer geholpen op het gebied van merkstrategie en innovatieplannen. De kracht van Bloom zit voor mij in de eenvoud en scherpte van het BrandDNA-model en de inzichtgevende Consumer tour. Met name de manier waarop in deze tour de Tijdgeest en de behoeftes in beeld worden gebracht is, ook door de mooie, up-to-date voorbeelden enorm inspirerend.”

Debora van der Zee

Global Category Marketing Director, Unilever

“BLOOM heeft de directie van DLL Nederland meegenomen in de klant trends tot 2020. Waarna via een dynamische sessie deze trends vertaald zijn in strategische keuzes voor DLL. De kennis en expertise van BLOOM zorgde voor de juiste diepgang in de discussies met een mooi werkbaar eindresultaat tot gevolg!”

Rob Boeren

Marketing Manager, DLL Nederland

Hoe spelen succesvolle merken in op de Tijdgeest?

Benieuwd naar onze laatste trendinzichten?

Wat is de Toekomst van MVO?

Veel merken zijn actief met het reduceren van hun negatieve impact op mens, dier en milieu. Maar mensen verwachten de komende jaren meer van merken. Want als merk ben je onderdeel van de samenleving en dien je ook een positieve bijdrage te leveren aan een betere... Lees meer

Video: Trend Tour Seattle

Every year I make a Trend Tour to get fresh inspiration and trend insights. I like to visit cities, because there where young people live together you find new signals, concepts and products. I believe that in the current Zeitgeist most innovations start at the West... Lees meer

Video: Trend Tour Portland

Every year I make a Trend Tour to get fresh inspiration and trend insights. I like to visit cities, because there where young people live together you find new signals, concepts and products. I believe that in the current Zeitgeist most innovations start at the West... Lees meer
Shares